Jag trånar

Jag tycker mig ha det allra mesta som jag behöver här i livet. En bostad, ett jobb, en underbar livspartner, fantastiskt fina vänner, två supergulliga katter, tillgång till bil, mat på bordet, ja allt helt enkelt. Om jag ska vara petig så är det bara en sak som jag önskar mig i nuläget och det är en ny välfungerande cykel. Min gamla skrothög har gjort sitt och behöver en ersättare för att jag med lätta tramp ska kunna ta mig till och från jobbet om dagarna. Jag är så less på allt vad skeva hjul, gnissel och trasiga växlar heter, att jag skulle kunna spy. Eftersom jag är van att cykla vart jag än ska, är en fungerande cykel för mig ett måste!

För att fylla detta tomrum har jag nu letat på Blocket och svarat på flertalet annonser, men utan resultat. Folk lämnar ju inte ut sina nummer i annonserna och några svar på mailen tycks man inte få, vilket gör mig grymt irriterad. Vad är meningen med att lägga ut någonting till försäljning om man ändå inte vill bli nådd per telefon eller bryr sig om att svara eventuella köpare, det är för mig en gåta?!

Tänk en sån´ skönhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0