Nya produkter i min vardag

Idag gjorde tre nya skönhetsprodukter entré i min vardag - TRESemmé Healty Volume shampoo och balsam och The Colossal Volum Express Mascara. Alla produkterna gjorde ett riktigt bra första intryck och jag kommer med glädje att fortsätta använda dem framöver. Framförallt var det mascaran som imponerade! Den gav riktigt långa, separerade fransar utan klumpar, precis som den utlovade. I vanliga fall brukar jag måla på 2-3 lager innan jag blir nöjd, men med denna räckte det med ett och jag slapp efterarbetet med franskammen.

 


Kommentarer
Postat av: elfrida @ popgownia.webblogg.se

Bästa mascaran! Helt klart!

2011-08-05 @ 02:00:57
URL: http://popgownia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0