Positivt första intryck

Hjälp vad tiden går - har ju redan hunnit jobba två dagar på den nya arbetsplatsen och det känns toppen. I och för sig är vi inte igång med den ordinarie verksamheten ännu, men jag bygger sakta men säkert upp bilden av vad som komma skall. En mjukstart i den här stilen är inte helt fel kan jag känna, eftersom infomationen och alla intryck får sjunka in lite successivt. Nästa vecka kan jag förhoppningsvis börja på mitt fasta schema och äntligen få träffa mitt nya arbetslag i helhet, vilket jag ser väldigt mycket fram emot. De tre personer som jag redan har träffat känns som en lyckträff, så detta kan knappast gå snett. Som ni hör, det är bara positiva känslor just nu och jag känner mig väldigt väl till mods inför denna hösttermin!

Just nu sitter jag i soffan i min ensamhet, med tiotals värmeljus tända omkring mig och bara myser av ruggvädret som pågår utanför fönstret. Det är då man ska passa på att vara inne och ta det lugnt med gott samvete enligt min mening. Snart är älsklingen på ingång och då vankas myskväll med film och lite gottis. Sämre kan man ju ha det.

Kommentarer
Postat av: Christel

Mysiiigt! Skönt att du trivs på nya jobbet :)

2011-08-10 @ 12:54:52
URL: http://underminhud.wordpress.com
Postat av: Caroline N

Härligt att du trivs på ditt nya jobb! Lycka till med allt!

KRAM Carro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0