Julklapp i förskott

Jag och min sambo har länge funderat på att beställa kanvastavlor med bilder på oss och våra katter. Vi har så mycket tomma väggutrymmen, speciellt i vardagsrummet, och planen var att dekorera dem med tavlor som gör vårt hem personligt. Helt utan min vetskap tog karln sig an detta projekt och beställde en tavla till mig i julklapp, som det för övrigt var ett väldigt tisslande och tasslande om.

Eftersom tavlan är 50x70 cm var det lite knepigt att slå in den och vårt paketpapper räckte inte till, så jag fick min present i förskott. Älsklingen var ivrig att få ge den och jag var nyfiken som tusan, så det var väl lugnast för alla parter. Åååh, jag älskar den! Mina finaste små hjärtan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste din kommentar du skrivit i http://www.lifezone.se/2011/12/22/se/nu-blev-det-enkelt-6309877#comments



Jag förstår inte vad hon grundar den undersökningen på. Jag har levat på lågkalorikost halva livet. Resultat = övervikt, seg i huvudet, trodde det var åldern. Alltid trött, sov dåligt på nätterna. Högt kolesterol.m.m. Med LCHF blev resultatet. Viktnedgång, sover lugnt hela natten, klar i hjärnan, pigg och har fått tillbaka livslusten. Kolesterolet har sjunkit från 8 till 5 på 2 månader. Så den där Charlotte Erlanson-Albertsson kan slänga sig i väggen. Folk har inte ens ätit den kosten länge nog för att de skulle kunna komma med några riktiga forskningsresultat.

2011-12-22 @ 23:24:49
Postat av: Ulla

Glömde fylla i mina uppgifter när jag kommenterade så jag skriver igen :D

Men läste din kommentar http://www.lifezone.se/2011/12/22/se/nu-blev-det-enkelt-6309877#comments



Jag undrar vad hon grundar den undersökningen på.

Jag har levat på lågkalorikost halva livet.

Resultat = övervikt, seg i huvudet, trodde det var åldern. Alltid trött, sov dåligt på nätterna.

Högt kolesterol.m.m.

Med LCHF blev resultatet.

Viktnedgång, sover lugnt hela natten, klar i hjärnan, pigg och har fått tillbaka livslusten. Kolesterolet har sjunkit från 8 till 5 på 2 månader. Så den där Charlotte Erlanson-Albertsson kan slänga sig i väggen.

Folk har inte ens ätit den kosten länge nog för att de skulle kunna komma med några riktiga forskningsresultat.

2011-12-22 @ 23:28:38
URL: http://resantillbaka.blogg.se/
Postat av: Caroline N

God Jul, Maria!

KRAM Carro

2011-12-24 @ 06:43:30
URL: http://carolinesblogghorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0