Long time no see

Ojojoj, nu är det länge sedan det uppdaterades här på bloggen! Jag känner inte riktigt igen mig själv längre eftersom skrivarglöden har falnat en aning och tiden prioriteras annorlunda. Under mina år som student hade jag min bärbara dator igång dygnet runt, med Facebook, bloggen och Bloglovin inloggat hela tiden. Jag var ständigt anträffbar överallt och höll mig uppdaterad 24-7. Nu är det andra tider! Jobbet kallar på dagtid och kvällarna går åt till att laga mat, städa och umgås med sambon. Däremellan ett och annat kvällsmöte också. När mörkret kryper sig på deckar jag på soffan vid 20-tiden och då är allting i sin ordning. Komiskt eller tragiskt, välj själva!

Vad har då hänt sedan sist? Jo, vi har varit på IKEA och inhandlat möbler och småplock till vårt gemensamma boende. Jag är så nöjd med hur fint det har blivit och hemmakänslan har verkligen kickat in ordentligt. När jag får tid ska jag ta lite kort och lägga upp här på bloggen, så att ni får se hur mysigt vi har det! För övrigt är det bara jobb som gäller. Så fort som möjligt ska jag försöka komma igång med träningen också, nu när jag bor ett stenkast ifrån gymet. No excuses!

Jag ska försöka få till lite mer regelbundna uppdateringar framöver, det lovar jag. Vi måste skaffa oss en router och se till att vi kan ha både stationära datorn och min bärbara uppkopplade samtidigt. Jag misstänker att min skrivarlust ligger lagrad på min laptop nämligen.

I´ll be back soon.
Kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Yrvädret

Kul att se att det händer grejer här igen! Det brukar ju vara lite så med skrivarlusten - den pendlar. Förr eller senare kommer den alltid tillbaka igen!

Kram på dig.

2011-02-20 @ 11:50:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/yrvader

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0