Komisk konversation

Tidigare idag när jag var och handlade på Netto hamnade jag i en lite rolig konversation med en kund som stod bakom mig i kön. Kvinnan hade väl inte riktigt alla kottarna hemma i granen om man säger så. Jag står och radar upp mina varor på bandet, varav hon utbrister;

Kvinnan: - Har du katter?
Jag: - Ja, två stycken.
Kvinnan: - Så du ska inte äta kattmaten själv då?
Jag: - Nej, till mig själv köper jag annan mat som du ser.
Kvinnan: - En del pensionärer äter ju kattmat.
Jag: - Ojdå, nej det hoppas jag verkligen inte.
Kvinnan: - Jo, det gör de visst det. Då blir man sjuk.

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - vägen till ett friskare liv

haha inte riktigt alla hönsen hemma i hönsgården :P

2011-01-07 @ 20:42:08
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0