Lite frågor igen då.

Vilken svordom använder du mest? Jävlar

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Kring 06 nu när jag jobbar, förutsatt att jag inte har öppning.

Var köper du dina matvaror ifrån? Mestadels Netto nu för tiden, men kommer att återgå till Willys som sambo i och med tillgången till bil.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden. Förr flydde jag alltid undan kameror, men nu kan jag vara med om jag är beredd.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En större bostadsrätt, alternativt ett hus.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej.


När var senast någon stötte på dig? Hmm, det minns jag inte.


Vad åt du till middag senast? Sesampanerad lax, pasta, haricots verts och kall sås.

Kan du vissla? Ohja, gör det konstant. Lite av ett syndrom.

Tittade du på tecknat när du var liten? Jajjemen, massor.

Äger du några popband t-shirts? Nej, men jag hade det som liten.


När flög du senast? Tur och retur till Lefkas i augusti 2007.

Pratar du några andra språk? Engelska, pyttelite tyska och spanska.

Har du gråtit offentligt? Flera gånger.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nja, har väl länge funderat på en tatuering, men vet inte vad eller var på kroppen den ska sitta. Då kan man lika gärna låta bli.

Vad har du med dig in på bion? Popcorn/godis och min partner/en trevlig kamrat.

Vad har du för väder? Mängder av snö.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Samhällskunskap.

När sov du senast på golvet? Om madrass på golvet räknas, var det på natten mellan julafton och juldagen hemma hos Andreas föräldrar.

Vilken är din favorit drink? Margerita.

Gillar du din boendesituation? Ja absolut, men snart blir man sambo i älsklingens tvåa.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 6 timmar i alla fall. Gärna mer.


Är dina dagar fullbokade och stressiga? Just nu är de det eftersom jag jobbar heltid och pluggar samtidigt. Det lugnar sig i slutet av månaden när jag tagit examen.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jo, jag var en riktig pratkvarn enligt fröken.

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24 år.

Tror du på liv på andra planeter? Kanske inte människor nödvändigtvis, men något liv finns det nog.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det löser sig.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Tveksamt, jag som är så höjdrädd och lite mesig av mig.

Tycker du om att krama folk? Absolut. Ju mer dessto bättre!

Äger du en digitalkamera? Jepp, köpte en härom året.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Oj, det vet jag inte. Förslag någon?

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror på vad det gäller och om det händer ofta. Att glömma är mänsligt, men det får inte slö över till slarv, då blir jag irriterad.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, skulle jag tänka så skulle jag inte kunna äta någonting till slut.

Är du mörkrädd? Det beror lite på var jag befinner mig.

Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, ett paket tuggummi och läppglans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0