På återseende

Under kvällen har jag ägnat mig åt att städa ut julen. Nu finns det inte en tomte så långt ögat kan få och det är rätt skönt. Det är supermysigt att plocka fram allting och pynta, men det är minst lika skönt att bli av med det när julen är över. Det passade bra att städa bort julen idag med tanke på den fina blomman som jag överraskades med av älsklingen idag. Den gav en riktigt härlig vårkänsla och fick pryda byrån i halen - mest för att katterna inte ska ta sig en smakbit.

När jag tittar på blomman tycker jag mig se att karln vet vad jag gillar. Vit kruka utan mönster, bara vitt och grönt i växten och inga onödiga krusiduller. Just the way I like it!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sött! Skönt att städa ut julen! I och med att vi flyttade så pyntade vi inte alls..varken på gamla stället eller nya..fast det kändes också lite konstigt!

2011-01-07 @ 20:36:37
URL: http://emmchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0