Välkomnar det nya året

Gårdagens nyårsfirande spenderades först hemma hos mig tillsammans med älsklingen. Jag hade ordnat en middag bestående av förrätt; skagenröra på en bädd av avokado och fransk salladsmix. Varmrätten blev en mustig älggryta med hasselbackspotatis. Det smakade riktigt bra och när våra magar var mättade begav vi oss ner till Elfrida och Henke. Det var en trevlig fest enda till något klantarsel viftade till mig och spillde ut ett glas rödvin över mig och min nya klänning en halvtimme innan tolvslaget. Håret, kläderna, sminket - allt vad täckt med vin. Självklart blev jag jätteledsen över min nya klänning, men det löste sig eftersom jag kunde springa hem, kasta in klänningen i tvättmaskinen och snabbt byta om. Tack och lov gick klänningen att rädda när den fick blötläggas så snabbt. Bortsett från den incidenten var firandet roligt och trevligt på alla sätt och vis!

Nu ser vi fram emot en fortsatt bra start på det nya året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0