Överraskning med vackra ord

När jag kommer hem efter en dag på städ, sliter jag bara av mig arbetsbyxorna och t-shirten och dyker direkt ner på soffan. Där blir jag liggandes tills magen börjar kurra och det är dags att laga middag. Igår var inget undantag. Jag slumrade till några timmar och sedan masade jag mig upp för att laga middag, då sambon var på ingång. Det vankades pasta med tonfisksås och plötsligt hörde jag att dörren slog nere i hallen. In stegade älsklingen med ett stort inslaget paket i famnen som han överlämnade till mig för att visa sin uppskattning. Paketet innehöll en jättefin blomma med tillhörande kort, som gjorde mig alldeles knäsvag. Mer än vanligt så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0