Humörets toppar och dalar

Hjälp vad humöret kan svänga fort! Jag kom hem för ungefär en timme sedan och var tokladdad för att byta om och ta en vända till gymet med grabbarna. Innan det skulle jag bara sätta mig en stund vid datorn, logga in på radiotjänst via e-legitimationen och avanmäla min tv-avgift. Det skulle ju bara ta en minuter eller två tänkte jag, men icke. Det krånglade till tusen och trots åtskilliga försök vet jag fortfarande inte om jag gjort rätt. Det slutade med ett smärre nervsammanbrott och ett äckligt dåligt humör på köpet, så nu vill jag ingenting... Lägga mig ner och skrika på golvet som en obstinat treåring känns närmast till hands, men jag sansar mig. Grannarna kan ju undra.

Tv-avgiften måste vara roten till all ondska, så är det bara!


Kommentarer
Postat av: Vänsterwiki

Oroa dig inte. Man kan både ringa och maila utsugarna om avanmälan. Är man för lat för att skriva själv kan man få hjälp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0