Jag ... ... ...

Jag har insett att min senaste kyss… gjorde mig alldeles varm inombords.

Jag lyssnar på… ljudet från tv:n som står på i bakgrunden.

Jag mår bäst när jag… är i närhet av mina nära och kära.

Stockholms bästa stadsdel är… någonting som jag borde utforska mera.

Den bästa krogen heter… Harrys?

Jag pratar… hela tiden.

Jag älskar/tycker om… mitt liv och allt/alla som gör det värt att leva!

Min bästa vän(ner)… gör mig hel.

Min första riktiga kyss… gav mig fjärilar i magen.

Jag avskyr när folk… har taskig attityd och samarbetssvårigheter.

Kärlek är… underbart!

Någonstans, tänker någon… att de hade velat haft någonting ogjort.

Jag kommer alltid att vara… glad för småsaker här i livet.

Sist jag grät var… när jag var riktigt stressad.

Min mobiltelefon är… på service för sin trasiga touchfunktion.

När jag vaknar på morgonen… har jag svårt för att slita mig från sängen.

Just nu tänker jag på… att jag borde titta till kycklingen i ugnen, så att den inte blir bränd.

Bebisar är… söta när de sover.

Homosexuella är… i lika stort behov av kärlek som alla andra.

Ikväll ska jag… kanske träna.

I morgon kommer jag… att jobba 7-14 och sedan hjälpa nyopererade mormor med att veckohandla.

Jag vill verkligen… ha ett nytt lärarjobb till hösten!

 

Listan är lånad från Bella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0