En omtänksam överraskning

Härom dagen när min kära sambo kom hem från jobbet överlämnade han ett vitt kuvert till mig. Trodde till en början att det var någonting som jag hade missat i botten av brevlådan när jag tog in posten, men så var inte fallet. Efter en närmare titt såg jag att formen på kuvertet var bekant och baksidan pryddes av två handritade hjärtan, så jag fick mig en liten föraning. Inuti fanns ett presentkort på en rygg- och nackmassage från Hud & Hår som han ville överraska med eftersom jag jämrat mig över ihärdig spänningshuvudvärk. Hur omtänksamt är inte det på en skala? Imorgon klockan 17.00 står det alltså lite vardagslyx på menyn, som förhoppningsvis ska råda bot på det onda. Jag ska njuta varje sekund, den saken är klar!

Kommentarer
Postat av: Caroline N

Vad underbart!

KRAM Carro

2011-11-13 @ 07:03:00
URL: http://carolinesblogghorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0