Lite ditt och datt

SKULLE DU HELLRE...
1. Pierca näsan eller tungan?
Näsan, med en minimalistisk liten pärla i så fall.

2. Vara seriös eller rolig? Seriös tror jag, för den sidan framhäver nog min personlighet mest.
3. Dricka röd eller grön mjölk? Det är sällan jag dricker mjölk, men om jag gör det ska det vara grön.
4. Brinna upp eller drunkna? Oj, jag har respekt för både eld och vatten, men skulle väl helst drunkna eftersom vatten inte vanställer kroppen som eld gör.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Umgås mer än gärna med mina föräldrar.


SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om någon? Ja, jag älskar min sambo och tycker väldigt mycket om alla underbara människor i min närhet.
2. Sol eller måne? Sol.
3. Vinter eller höst? Vinter.
4. Vänster eller höger? Höger.
5. Soligt eller regn? Soligt, då mår jag som bäst!

6. Vaniljglass eller chokladglass? Vanilj.


OM DIG...
1. Hur mycket är klockan just nu? 20.36.
2. Fullständigt namn? Maria Kristina Duveblad.
3. Vart vill du bo? I ett hus på ett lantligt ställe, men ändå nära stan.
4. Hur många barn vill du ha? Två räcker gott och väl.

5. Vill du gifta dig? Ja absolut!
6. Rullar du spagettin eller skär? Både och, beroende på vad jag äter till.
7. Har du ätit sushi? Nja om någon bjuder, för det är ingenting jag skulle köpa/laga själv.
8. Favoritglass? Ben and Jerry´s av alla slag.
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? Två - All Bran och K-special.
10. Humör? Lite småseg just nu.


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1. Pussat någon? Ja min sambo, flera gånger.
2. Sjungit? Ja, både på jobbet och hemma.
3. Blivit kramad? Yes, både av sambon, barnen på jobbet och en kollega.
4. Känt dig fånig? Ja, sådant bjuder jag på!
5. Saknat någon? Jovars, det gör man väl mer eller mindre jämt.
6. Dansat galet? Nej, det skulle jag inte påstå.

7. Klippt håret? Nej, har inte klipptid förrän den 13 november.
8. Gråtit? Nej, det har jag tack och lov inte behövt.

9. Ljugit? Nej.
10. Blivit kysst? Nja, bara hunnit pussats lite idag.


GREJER...
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej, jag är en skötsam flicka.
2. Har du hund? Nej, men jag är uppvuxen med hund.

3. Tycker du att du är attraktiv? Attraktiv, det ligger väl i betraktarens ögon?
4. Sover du helst själv eller med någon? Tillsammans med min karl och våra katter. Utan de har jag svårt att somna.

5. Tror du på spöken? Ja, lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0