Dagens investering inför vintern

Nu när vintern närmar sig gäller det att gardera sig inför snö och kyla. Jag har i flera års tid varit på jakt efter en ny vinterjacka, men av någon anledning har det inte blivit något köp. Dels för att tiden som student satte upp vissa hinder på den ekonomiska fronten och för att jag ständigt varit ute i sista sekund, när butikerna varit helt utplockade. Varje år tänkte jag "äh, den gamla får duga ett år till", "nu är vintern ändå snart slut", "jag reafyndar en till nästa säsong" osv. Åren bara rullade på och det blev ingen jacka. Min gamla har jag alltså haft sedan jag var 16 år gammal och det är med gott samvete jag nu äntligen har investerat i en ny till denna säsong.

Jag är supernöjd och ser för en gångs skull fram emot en riktigt kall vinter med mycket snö! Modellen heter McKinley Down Dunparka och finns på Intersport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0