Fem snabba

När ingen ser/hör mig så brukar jag prata med mig själv. Man får så bra svar då, som min mamma alltid brukar säga.
Jag går aldrig hemifrån utan min mobiltelefon och nyckelknippan.
Min blogg heter som den gör för att jag heter Duveblad i efternamn och duva heter paloma på spanska. Jag är yngst i familjen duva, därav little. Littlepaloma helt enkelt. Långsökt, javisst!
Vågade jag så skulle jag hoppa fallskärm. Det ser himla tufft ut, men tanken på att handlöst kasta sig ut från ett flygplan känns för mig väldigt främmande.
Om tio år kommer jag förhoppningsvis att bo i en villa tillsammans med min sambo/man och vårt/våra barn. Jag hoppas att jag fortfarande trivs med mitt jobb och är allmänt trygg och nöjd med min tillvaro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0