Bara måndagar och fredagar

Veckorna bara springer förbi, den saken är säker. Vi konstaterar på jobbet att det bara är måndagar och fredagar som existerar under våra veckor och att resten bara passerar i förbifarten. Om detta är bra eller dåligt, det kan jag inte riktigt svara på, men jag trivs och mår toppen just nu! Det är med glädje jag går upp på morgonen eftersom vi har så roligt tillsammans på jobbet och det ger mig energi att orka ta tag i saker även efter arbetstid. 

Nåväl. Jag vet inte riktigt vad jag vill komma fram till, men jag kände för att plita ner några rader om hur livet lunkar på nu när vardagen har återvänt. Det händer inte så mycket extravagant och vardagslivet bjuder inte, som ni vet, på några större överraskningar. Konsten är väl att vara glad för det lilla, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0