Gårsdagens shoppingtur

Igår var jag och karln iväg på en dagsutflykt till Erikslunds shoppingcenter i Västerås. Vi var nyfikna på det nybyggda varuhuset och IKEA som det har gjorts mycket reklam för den senaste tiden. Det var riktigt stort och fräscht, men jag skulle rekommendera folk att vänta lite med att åka dit till nyhetens behag har lagt sig en aning. Igår var det både invigningshelg och löning och varuhuset hade besäkare därefter om jag säger så. Det var inte alls mycket bilar på parkeringen när vi kom vid 10.30-tiden, men när vi åkte hem på eftermiddagen var det fullkomligt tjockt.

Shoppingturen resulterade i lite småplock från IKEA och en vinröd kofta, ett set med vantar och mössa och ett par svarta stövlar. Målet var att hitta stövlar och en ny vinterjacka, men jackprojektet får leva vidare ett tag till. Mest nöjd är jag över den 3-stänglade orkidén som jag hittade på IKEA, som nu ståtligt pryder vårt vardagsrumsfönster.

Oh, I love it!


Kommentarer
Postat av: onlyerik

Hej gå gärna med i min TÄVLING

http://onlyerik.com/2011/september/tavlingen.html

2011-09-27 @ 23:28:57
URL: http://onlyerik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0