Snart officiellt medlem

... i den hastigt växande jättebebisklubben. Ni undrar kanske vad jag yrar om, men jag syftar på att jag äntligen har stillat mitt begär efter en One Piece. Efter ett års övervägande har jag nu skickat en beställning på den leopardmönstrade Zipperallen som jag så länge suktat över. Jag har varit inne på hemsidan och kollat på den med jämna mellanrum sedan jag såg den på festivalen i somras, men har varit för snål för att slå till.

3-6 arbetsdagar, sedan är jag officiellt medlem i denna epidem... eehm, trend menar jag! Det fattas bara att sambon också skaffar en, sedan är cirkeln sluten.

Om ni någon gång ser mig i denna utanför mitt hem, spärra in mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0