Avslappnad helg

Då är snart även denna helg förbi. Med ljusets hastighet har den passerat och en ny arbetsvecka står inför dörren. I fredags var vi hemma och åt tacos och efter maten somnade jag i soffan till På spåret, helt i vanlig ordning. Mina fredagskvällar blir inte långa, men jag kan inte rå för det, då alla anspänningar från arbetsveckan släpper. Så fort jag lägger mig till rätta i soffan efter middagen, grusar John Blund mina ögon och sömnen är ett faktum.

Igår kväll var jag bortbjuden på en trevlig inflyttningsfest/tjejkväll hos Josephine. Utsökt mat och dryck, trevligt sällskap och mycket skratt fulländade denna tillställning! Det blev inte speciellt sent för min del och läget var lagom nyktert, på grund söndagens planer. Pigg och körduglig behövde jag vara idag, då jag hade bjudit över mormor och farmor för en eftermiddagsfika hos oss. Mycket uppskattat!

Med laddade batterier blickar vi nu fram emot en ny vecka. Ny vecka, nya utmaningar! Minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0