Hälsosam filosofi

Nu har jag äntligen klickat hem detta superfina påslakanset som jag länge har suktat över. Det har legat i min varukorg på jotex.se i snart en månad och idag tog jag mig i kragen och skickade iväg beställningen. Av en ren tillfällighet hade de en bädd-kampanj just nu och gav 25 % rabatt på alla bäddprodukter, så min uthållighet genererade 150 sparade kronor. Sådant är alltid välkommet!

 

Don´t dream your life, live your dreams.

En hälsosam filosofi - värd att tänka på.

 

Dessvärre hade jag även lagt ner en söt wc-skylt och ett par prydnadsänglar i varukorgen, men de var borttagna. De måste ha tagit slut eller utgått, för de finns inte kvar när jag söker i sortimentet. Det var mindre roligt eftersom jag har gått och kärat ner mig väldigt mycket i dem. Speciellt änglarna. Men men, så är livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0