Krax, krax, krax

Idag har jag varit hemma från jobbet på grund av förkylning och att jag blivit så hes till följd av hostan. Under gårdagen fick jag erfara att det inte är helt lätt att arbeta med en barngrupp när rösten sviker. Barnen blev väldigt förvirrade av att ha en vuxen som inte kunde kommunicera, ge direktiv och lösa konflikter osv. så idag hade jag inget annat val än att stanna hemma och vila. Har varit tyst hela dagen, sånär som på ett kort telefonsamtal med sambon vid lunchtid, men än är jag inte helt återställd. Det rosslar och var och varannat ljud i orden sviker när jag försöker prata och det är väldigt frustrerande. Tack och lov är det väldigt sällan som jag blir hes, så det är väl bara att gilla läget och fortsätta vara tyst. För oväxlings skull, eller vad ska man säga!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0