Härliga Valborgsfirande

Igår firades det Valborg för hela slanten. Det blev grillning och festande i goda vänner lag och sedan avrundades kvällen med en vända på Harry´s. Där mötte jag upp honom, som jag hade saknat så mycket, trots att vi bara varit åtskilda i ett fåtal timmar. Det är lite skrämmande hur intensivt man kan tycka om en människa efter så pass kort tid som vi har träffats, men det känns så himla bra. Så rätt. Frågan är ju om man kan få överdos av rosa moln och fåniga leenden från örsnibb till örsnibb, för då ligger jag garanterat i riskzonen just nu.

Ikväll vankas det festligheter återigen. Han ska ha fest och det ska bli jättetrevligt. Dock är jag inte alls speciellt sugen på dricka ikväll igen, så det blir antagligen lugna gatan för min del. Jag tycker bara att det ska bli roligt att få träffa lite nytt folk, umgås och ha kul tillsammans. Innan festen ska jag och Emelie gå ut och äta en bit mat. Det lutar åt en pizza på Olympos, men det återstår att se. Min mage kanske inte fixar att äta sådan fet skräpmat med tanke på gårdagens konsumtion av alkohol och kaffet jag precis drack. Det är som att tigga om magkatarr och det är det faktiskt inte värt. Så gott är det inte med pizza, egentligen.

Jaja, nu är det dags att börja sig i ordning.
Ha en riktigt trevlig lördag allesammans!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0