Jag är i mål... nästan i alla fall

Phuuu, nu anser jag mig vara klar med min portfolio. Det är lite finslipning kvar, men det låter jag vara tills på torsdag när jag är ledig från skolan igen. Jag behöver få lite distans till min text för att kunna hitta eventuella stavfel och andra felaktigheter. Förhoppningsvis kommer jag även att få lite nya idéer tills dess så att jag kan fylla på med kommentarer där det känns lite tunt. Jag har hittills skrivit 14 sidor och det är ju hur mycket som helst, men ändå känns det som om jag inte har kommit fram till någonting vettigt alls. Det är väldigt frustrerande. Jag vet dessutom inte om jag har uppfattat fråga 4 och 5 korrekt, eftersom de svaret blivit väldigt likvärdiga, men det återstår att se. Det värsta som kan hända är att jag får en komplettering och det kan jag leva med. Värre saker kan ske...

Nu ska jag testa att köra Paolo Robertos träningsvideo som jag fick med tidningen Topphälsa härom veckan. Efter det ska jag sätta mig på balkongen och njuta av kvällssolen tillsammans med en glas vin. Sämre kan man ju ha det!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Himla bra kämpat vännen! Jag är sååå stolt över dig! Nu är ju det värsta över - bara att finslipa och sedan försöka vara nöjd och tillfreds med det du åstadkommit! Kramar om dig hårt och lääänge! <3

2010-05-18 @ 19:45:10
Postat av: Bella

är hans träningsvideo bra?!! åhh vill ha den!



Tur att du snart är klar med portfolion, go go girl!



kram

2010-05-18 @ 20:41:21
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaaa jättegärna! :)



Min adress är:

Gabriella Granfors Wikström

Tre krokars gata 11 E

77134 Ludvika

2010-05-18 @ 20:49:29
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0