Lördag 8/5-10

Denna lördag började som vanligt med jobb på städ och sedan begav jag mig hem igen för att krypa ner i sängen där raringen fortfarande låg och sov. När jag inte kunde ligga där och slöa längre blev det en dusch, lite make up och klädval för att sedan pallra mig iväg på 1-årskalas hos Linnea för att fira underbaraste Freja. Charmigare unge får man ju leta efter! Där bjöds det på fantastiskt fina cupcakes med rosa frosting, silverkulor och egentillverkade marsipanrosor. Jag blev mäkta imponerad Linnea - bra jobbat!

När jag kom hem från kalaset vid 16-tiden låg raringen fortfarande och sov. Så det kan bli när man har varit ute och slirat. Han och katterna ligger nedbäddade i sängen och sussar som små barn. Nästan lite gulligt, fast snart får det vara dags att vakna till liv kan jag tycka. Klockan närmar ju sig 18.00 och då kan man inte ligga i sängen och dröna längre. Någon måtta på ynkligheten får det faktiskt vara! Vore det inte för allt jobbigt efterarbete skulle jag hälla en hink med kallvatten över honom, det borde göra susen. Mohaha.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Tack så hemskt mycket! Jag har inte ens smakat dom än =P

2010-05-08 @ 18:37:38
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Visst är det kul att baka, men att jobba som konditor innebär ju att man måste göra fina saker också så att det går att sälja ^^

2010-05-08 @ 19:07:25
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Katarina

En dl kallt vatten i ansiktet brukar göra susen och kan självtorka utan problem ;P

2010-05-09 @ 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0