Värre yrväder får man leta efter

Uj uj, det är ett riktigt schå att ha en kattbebis, värre än vad jag kunnat ana. Inte en lugn stund under dagtid och nattsömnen ska vi inte tala om. Trots att vi busat som bara den innan sovdags så for hon runt i sängen som en virvelvind och gjorde det omöjligt att sova. Till slut tog energin slut vid 03-tiden och då somnade hon under Andreas arm. Trångt, varmt och tryggt ska det vara, då blir liten glad!
 
Idag har vi fokuserat mestadels av dagen på lådträning, efter att ha förolyckat båda våra täcken under kvällen och natten. Jag känner mig lite elak när jag sätter ner henne i lådan hela tiden och tvingar henne att sitta där tills hon gjort det hon ska, men det finns inget annat val. Om hon inte anammar det på en gång blir det problem framöver.
 
Nu ränner hon runt här i soffan och jagar sin svans som ett yrväder. Tänk om man kunde vara så lättroad!
 
Otroligt söt när hon sover, den saken är i alla fall säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0