15 december

Till att börja med - Grattis lilla Edwin som fyller 1 år idag! Hoppas pulkan som du fick av mig igår på ditt kalas kommer väl till pass. Moster loves you! ♥

Idag var man tvungen att bege sig tillbaka till Campus efter 2 v praktik. Det känns lite tungt. Mycket man ska göra nu innan jullovet för att slippa sitta med det under ledigheten. I morgon är vi lediga så jag ska passa på att vara effektiv och få så mycket som möjligt gjort. Bäst att sätta ribban högt i planeringen eftersom jag känner mig själv ganska väl och vet att jag bara får hälften gjort. Om jag har tur...

Nu ska jag bjuda darling på thaisoppan med räkor som jag har lagat. Hoppas det kommer att bli uppskattat! Blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det får gå ner ändå. Tanken som räknas...

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0