Fredag

Sitter just nu och äter lunch och väntar på att darling ska sluta jobbet för idag. När han slutat ska vi till hans mamma och baka pepparkakor. Har inte gjort det på massor med år... minns när jag var liten och stod och bakade pepparkakor för fulla muggar. Blev flera hundra stycken och ju fler dessto roligare tyckte jag att det var. Men på senare år har det inte blivit av, så det ska bli mysigt i eftermiddag. Har bakat en saffranskaka som jag ska ta med mig. Får se om vi orkar äta någonting av den eller om vi kommer äta för mycket deg...

Nu ka jag ta och fixa mina naglar. De ser ut som skrutt... nagelbanden är helt fnasiga och själva naglarna är kass de med. Blir så när man inte sköter om dem. Varit lite lat på sistonne. Skulle va praktiskt att ha någon som kom hem till en och skötte om både naglar och fötter. Fotbad, manikyr, pedikyr, you name it... kanske man ska önska sig i julklapp, haha.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0