Nykomlingen

Nu har jag äntligen laddat upp bilderna på lilla nykomlingen här i hushållet. Har haft så mycket att göra på sistonne så det har inte blivit av. Men nu ska jag visa lite bilder på lilla Tuss och söta bilder på henne och Felix tillsammans. De är ännu inte riktiga love birds som jag väntar på, har snarare någon form av syskonkärlek.

 
Tuss första veckan. Hon bara älskar den här pelaren! Köpte den till Felix när han fyllde 1 år, men han har aldrig brytt sig om den. Han är för stor för att få plats i huset under...
        
 
Tuss ligger och sover. På den här bilden är Felix och Tuss riktigt lika!
        
 
Skojig sovbild på Tuss. Hon har en förmåga att krypa ihop som en liten boll när hon sover, så man ser knappt vad som är fram och bak...

 Ytterligare en soft sovbild... ligger helt utslagen på ryggstödet på soffan.
       
 
Helan och Halvan, haha. Lite skillnad i storlek mellan dem. Felix är en riktig bjässe med sina 5,6 kg medan Tuss väger 2,5 kg. 

 Bill och Bull...

 Det här är det närmsta jag har sett de ligga och gosa och lyckats få på bild! Det här kunde man inte tro för ungefär 3 veckor sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0