Torsdag

Idag har jag haft en ganska bra dag. Den har knallat på som planerat med 4 timmar rörelseverkstad på förmiddagen och sedan 2 timmar litteraturseminarium på eftermiddagen. Efter det sprang jag in på Netto på vägen till stationen och inhandlade lite smått och gott inför myskvällen med tjejerna i morgon kväll. Det blev lite chips, godis och jordnötter, sånt som jag egentligen borde hålla mig ifrån. Men är det mys så är det! ♥

Nu sitter jag och avnjuter en god middag här framför datorn. Har precis lagat en gryta a la flygande Jacob med ris. Smakade riktigt bra nu när man var hungrig. Har haft lite sisådär med aptiten de senaste dagarna, därför passar jag på att äta ordentligt när jag väl känner lust för att äta. Lösningen på problemet har varit att laga tidskrävande mat som behöver mycket ansträngning, för då är man så illa tvungen att äta när man lagt ner så mycket tid och energi. Ganska smart måste jag säga...

Nu när jag har ätit klart ska jag dammsuga och städa upp lite här hemma, plugga och sen se på tv. Blir en lugn och skön kväll.

Over and out.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0