Lördag

Har precis vaknat. Solen strålar och det gör mig glad om motiverad. Planen för idag består först och främst av ett besök hemma hos min syster och hennes familj. Måste dit och pussa lite på systersonen. Det var på tok för länge sedan och moster längtar ihjäl sig efter sitt lille gulletroll. Sedan ska jag hem och pyssla. Håller på med en överraskning till darling till vår 1-årsdag tillsammans som stundar inom kort. Han är sååå nyfiken på vad det är, men det kan han gott vara ett tag till. Haha.

 

Kan det vara en tårta som överraskning? Den som lever får se...

Nu är det dags för frukost och en joggingtur i det vackra vädret. Ska avnjuta frukosten på balkongen dagen till ära, nu när solen skiner. Det gör gott för både mig och de fyrbenta små busfröna. De tycker det är så spännande att vara där ute och lyssna och titta på allting spännande. Det är som en helt ny värld för dem. För att känna mig helt säker med de där ute måste jag näta in balkongen innan sommaren kommer. Det har ju kommit en lag om det nu. Är det någon som har nätat in sin balkong förut och har några tips, så tar jag väldigt tacksamt emot de.

Njut av solen,
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0