Tagen med fingrarna i kakburken, eller?

Nja, snarare tassarna i brödkorgen skulle man kunna säga. Igår hörde jag några märkliga läten från köket och gick ut för att kolla vad det var. Det var Felix som hade hoppat upp på stolen, öppnat köksskåpet och krupit in i skafferiet. Jag skyndade mig och hämtade kameran, smög upp bakom honom och tog tjuven på bar gärning. Jäklar vad snabb han var därifrån, för han visste bra väl vilken dumhet han just gjort. Han borde ju få lite skäll för vad han gjort, men jag kan inte annat än skratta.


Här fanns det mycket spännande att titta på.


Wooops, tagen på bar gärning. Bäst jag sticker!

Han är Felix the one and only. The entertainer of the day. Man vet aldrig vad han ska hitta på härnäst.
Vad skulle jag göra utan honom? 

Här har ni några gamla sköna påhitt som Felix har gjort.


 


Sover i papperskorgen.


Nattduksbordet?


Compact living?


Felix in need of a cool down.


Rensat mattes skohylla och gjort en sovplats.

Kommentarer
Postat av: sofie

hohoho, vilken underbar kisse! Sopkorgen och ölkartongen var bäst, kluckade av skratt! :D

2009-04-22 @ 09:33:48
Postat av: Sofia

hahaha, skön katt! :D

2009-04-22 @ 14:58:33
URL: http://www.stumpah.rocas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0