Torsdag

Sitter just nu i skolan. Börjar om 15 minuter så det passar sig bra att hinna slänga in ett inlägg. Det var skönt med lite sovmorgon i morse. Jag hade svårt att somna igår kväll, så den extra timmen jag fick sova var välbehövlig. Nu är jag pigg och det kan nog behövas idag för det kommer att bli en lång dag. Vi har skola till 16.45 och efter det ska jag följa med min kompis Linda till Lucky Seven. Hon ska tatuera sig kl. 18.00. Det ska bli spännande att se hur det går till i verkligheten, jag som ständigt sitter och glor på LA Ink. på tv. Jag skulle också vilja ha en tatuering men jag är så rädd för nålar och är väldigt smärtkänslig. Jag tror inte att jag skulle palla att genomföra det.

Nu ska jag masa mig upp till salen där vi ska ha vår verkstad om Storylineboken. Det ska bli intressant att se vad vi ska göra...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi hade oxå Storyline i utbildningen! Viss blir man lite inspirerad?

2009-04-25 @ 15:05:08
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0