Valborg

Vilken underbar dag det här har varit hittills, och bättre ska det bli! Har varit på praktiken idag och det har gått jättebra. Det märks att barnen börjar bli van med en nu för att man har byggt upp en bra respekt sinsemellan under årets gång. Nu lyssnar de på mig som alla de andra lärarna och man slipper ta konstant strid. Det känns väldigt bra. Det får mig att känna bekräftelse att det lönar sig med allt slit. Idag har vi fortsatt skriva på manuset till dockteatern. Barnen är alldeles lyriska och fantasin flödar. Om deras motivation bara håller i sig till slutet så kommer det att bli succé. Kommer vara så stolt över dem när de gjort sina föreställningar!

Nu har jag precis gjort mig klar för att bege mig iväg på grillfest om en stund. Var på stan och köpte mig en ny tunika efter jobbet idag och jag är så nöjd över den. Ska ha den på mig ikväll med en lite längre svart kofta över. Känner mig så fin! Om ca 30 minuter ska jag och darling gå till Linda och Robert. Vi ska grilla och ha Valborgsmys hela kvällen. Har sett fram emot det hela veckan. 

 


Trevlig Valborgsmässoafton allesammans,

Önskar en strålande glad littlepaloma.

 

Ps. För den som har läst om mitt eviga tjat om magont så kan jag säga att det är mycket bättre efter den där Frukt och fiber-kuren. Nu mår magen helt okej och jag har inte alls lika ont. Vilken befrielse! Antagligen därför jag känner mig så glad. Wihii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0