Burr så kallt

I morse när jag vaknade och så all frost ville jag bara krypa ner i min varma säng igen och dra täcket över huvudet. Jag snoozade så länge jag bara kunde innan jag i panik klev upp ur sängen, bredde mig en smörgås, klädde på mig och rusade ner till tåget. Dum som jag var tog jag min höstjacka och glömde dessutom mössa, så det blev en aning kall morgonpromenad. Man hinner ju liksom inte aklimatisera sig när kylan kommer såhär hastigt inpå - från vårväder till snorkallt över en natt. Trots detta ska jag inte klaga för jag har innerligt önskat en kall och fin vinter i år med mycket snö, som ligger vit och fin länge. Snö hör julen till och det är ett måste för att julkänslan ska infinna sig. Det har varit på tok för dåligt med snö de senaste åren.

Nu ska jag ta och fixa lite middag.
Godkväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, visst är Melissa helt underbar! Kan inte bestämma mig för vilken låt som är bäst. Alla går rakt in i hjärtat<3

2009-12-02 @ 19:18:43
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Håller med! MER SNÖ ÅT FOLKET! Hahaha :)

2009-12-02 @ 20:31:38
URL: http://www.stumpah.rocas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0