Dagen efter kvällen före.

Jag är relativt nyvaken och mår lite som jag förtjänar idag. Det var en toppenkul kväll igår, men huvudet mår sådär lagom bra efter ett ganska gediget intag av vin under kvällen. Vi var först på en mycket trevlig förfest hos Tommy. Det var roligt - som alltid i det härliga sällskapet. Vid 23.30 begav vi oss till Statt för att svänga våra lurviga natten lång. Där slöt vi samman med några fler sällskap som hade förfestat på annat håll och det blev nästan kvällens höjdpunkt. Alltid roligt när man är många och håller ihop när man är ute!

Nu borde jag fixa någonting att äta om jag ska orka med eftermiddagen. Födelsedagsfika hos Emils farsa står först på schemat och sedan pluggande. Känns oerhört stabilt med denna bakfylla, haha.

Ha en bra avslutning på helgen allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0