Soffpotatisdag

Idag har jag verkligen inte gjort ett jota. Jag vaknade vid 10.00 och började dagen med en hallon- och banansmoothie. Sedan jag lade jag mig i soffan framför tv:n och har legat där sedan dess. Mia a la soffpotatis med andra ord. Just nu ligger jag i soffan med datorn på magen och har tv:n på i bakgrunden - repris av mitt favoritprogram Du är vad du äter. Varje gång jag ser det vill jag skicka in en anmälan och delta i det programmet för att få en kick i baken av Anna Skipper. Jag skulle verkligen behöva det för att komma i form. Alla mina egna försök går ju bara åt helskotta - ner 5 kg och upp 7 kg. Ohållbar jojo-bantning helt enkelt!

Usch...

Kommentarer
Postat av: Stefan

trevlig blogg:)

2009-12-22 @ 23:07:39
URL: http://funnyfarm.se
Postat av: Johanna

Önskar dig också en mysig och underbar jul. Vad härligt att det kommit så mycket snö, det är verkligen julstämning! Kram Johanna

2009-12-23 @ 10:24:53
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0