Worlds greatest

Idag fyller världens bästa systerson Edwin 2 år. Stort grattis till dig raring! Jag var där på kalas på eftermiddagen och överlämnade en liten present. Precis när jag kom höll de på och öppnade paketen från föräldrarna och det gjorde honom alldeles lyrisk. Jag vet inte riktigt om han förstod att det var en speciell dag idag som gjorde att han fick paket, men glad var han i alla fall. På kalaset fick jag även tillfälle att hålla lilla Walter för första gången, som blir 1 månad på torsdag. Han är så söt och hans ansiktsdrag blir mer och mer lika storebror. Åååh, underbart med barn!

Nu ska jag kolla en stund på Bridget Jones på 3:an och slappa i soffan tillsammans med katterna innan läggdags.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Soffan

För söt för att vara sann, hehe! Sötnöten Edwin - me like!

2009-12-16 @ 10:04:14
Postat av: Emma

så söt han är =)

2009-12-16 @ 13:45:25
URL: http://emmchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0