Härliga fredag

I morse när jag vaknade var jag fortfarande påklädd och sminkad. Jag låg i sängen igår kväll och skulle bara vila ögonen en liten stund innan tandborstningen och råkade somna. Oftast när det händer vaknar jag ungefär en timme senare och går upp och borstar tänder och klär av mig, men inte i natt. Jag låg och sov hela natten och vaknade vid 5.30. Det var tur för att jag hade somnat utan att ställa alarmet på telefonen. Hade kunnat slutat med en rejäl försovning.

Efter frukosten tog jag mig en promenad till praktiken för att ha min sista helhetsansvarsdag. Nu är hela veckan avklarad och det känns under kontroll. Idag har vi haft städdag. Det var måttligt populärt när vi berättade det för barnen, men när de väl kom igång var de hur peppade som helst. Vilka uppgifter man än ger barn så blir det ju en tävligt. Hela avdelningen tillsammans (tre klasser och 6-års) hittade två fulla sopsäckar med skräp på en timme. Jätteduktigt!

Nu ska jag jobba lite med B-uppsatsen, städa och sedan åka och veckohandla med Linda och Robert. Ska bli så skönt att få fylla kylen med lite mat till helgen. Tomt som en öken just nu.

Trevlig helg!


Haha, det där är jag i ett nötskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0