Marabou Vinter - Limited edition

I somras kom Marabou med en limited edition - Jordgubb. Nu har det kommit en ny Vinter edition med smak av ingefära, kanel, kardemumma, vanilj och nejlika. Lite av en pepparkaksblandning skulle man kunna säga. Jag var skeptisk till en början, men den var faktiskt riktigt god. Dock känns det ju lite väl tidigt med en julchoklad. Det är ju trots allt bara oktober än så länge. Men men, lite försmak kan ju inte skada, eller?

Någon mer än jag som har testat den? I sådana dall - vad tyckte du?

Nu ska jag gå och avnjuta en ruta till ;)


Kommentarer
Postat av: jenny

Ser god ut. Ska jag ta och prova.....

2009-10-18 @ 19:14:47
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0