Smaksensation

Igår när jag var en sväng på stan i Norrköping efter skolan var jag inne på Indiska. Där köpte jag en påse med grönt té med mangosmak. Det var precis som jag kunde föreställa mig - supergott! Jag drack nyss en stor kopp av detta och bara njöt. Många téer brukar kunna dofta intensivt, men vara lite menlösa när man väl dricker det. Så är inte den här sorten - den har en ljuvligt fruktig smak, utan att kännas konstgjord. Är du en téfantast och inte har hunnit testa detta, gör det!

En påse kostar 35 kr på Indiska.

Kommentarer
Postat av: sofie (dillen)

ååh älskar indiskas gröna mangoté! ett av mina favvisar ever!! :)

2009-10-02 @ 10:15:34
URL: http://stadslantis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0