Träningsutmaning

Idag när jag var nere på Friskis och tränade skrev jag upp mig på en utmaning som går av stapeln den 17 april klockan 11.00. Det vankas ett gympamarathon som går ut på att köra tre pass efter varandra, med undantag för en lite paus mellan varje. Det kommer således att blir tre timmars gympaträning med alltifrån bas, medel, aerobics, afrodans och core. Det ska bli riktigt roligt och intressant att se om jag pallar trycket. Jag får se till att träna duktigt så att konditionen är någorlunda okej tills dess. Det borde jag greja, eller hur?

Ta chansen och testa dina gränser i ett 3 timmar långt jympapass med olika intensiteter. Passet börjar med Carola,Marina och Katarina som blandar Bas och Medel. Därefter kör Ewa en 35 min lång Core-del rejäl styrka för mage/rygg. En liten paus där vi bjuder på Frukt & Vätska. Vi avslutar med att gänget Maria H, Johanna och Lisa som kör Aerobic Intro , Dans och Afro i en härlig blandning och en fartfylld avslutning på vårt första JYMPAMANIA PASS!!

Kruxet är att jag jobbar mellan 8.30-11.00 den förmiddagen, så det blir knasigt med planeringen av matintag. Att jobba två timmar och sedan gympa i tre timmar på enbart frukost känns inte hållbart. Jag vet inte alls hur jag ska göra då, men det får helt enkelt lösa sig.

Detta ska bli sååå roligt!!

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Va sjukt! Jag googlade massa igår på samma sak och hittade bara forum där folk frågade efter samma sak... Jag höll på länge och väl! Antingen är jag en dålig detektiv eller så kom svaret på frågan upp under dagen?

2010-04-07 @ 22:54:55
URL: http://vigubban.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - viktminskingsbloggen

SV: jag läste lite att man kunde trappa ner på kolhydraterna varje dag så vänjer sig kroppen bättre..

2010-04-08 @ 09:50:46
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia

Häll i dig en smoothie på väg från jobbet till träningen så får du lite energi iaf. En smoothie på enbart frukt är nog lättast för koppen att smälta skulle jag tro :)

2010-04-08 @ 10:32:56
URL: http://stumpah.rocas.net/
Postat av: nella

Hej!

Skulle du kunna tänka dig att gå in & titta på min blogg?

Näst senaste inlägget handlar om vilken header jag ska ha och jag behöver verkligen hjälp.



Det skulle vara jätte snällt om du gick in för att rösta :)

2010-04-08 @ 11:40:30
URL: http://nellishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0