Spåkulan säger

Spåkulan säger: Du har dina idéer och projekt som du funderar på. Kan det vara så att du funderar på välja en ny yrkesroll i livet? Starta eget? Men du vet inte när du ska ha ork/lust/tid att göra det, samtidigt känner du att tiden bara försvinner och att du känner dig gammal, trots att livet knappt har börjat för dig. Spåkulan anser att tiden är en siffra precis som din ålder. Vill du så kan du och det vet du själv om men du behöver en push i rätt riktning!

Spåkula kunde inte ha träffat mig bättre idag om man säger så. Kanske inte det förstnämna angående yrkesvalet, men det där om orken, lusten och att känna sig gammal. Oj, vilken fullträff! Jag vet att den här spåkulan bara är en tramsig applikation på Facebook som inte har någon som helst betydelse egentligen, men det är lite märkligt att det visade just detta resultat efter helgens livliga diskussion om åldern och att jag känner mig gammal.

En slump eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0