Duktig man är

Jag har varit duktig och hållit mig borta från alla onyttigheter under kvällen. Till en början blev det två kiwifrukter och några naturella cashewnötter och sedan avslutade jag mitt kvällsätande med morotsstavar och vitlöksdipp. Det var grymt gott och nu stinker jag vitlök på mils avstånd. Känner ni någonting skumt som luktar, så vet ni vad det är! Efter att ha ätit sådana saker istället för att moffa i mig lösgodis och chips så känns det riktigt bra. Det känns verkligen hälsosamt, både för vikten och kroppen i största allmänhet. Jag brukar ju få sådan överjäklig magkatarr av allt skräp som jag vanligtvis kan trycka i mig. Det är ju egentligen inte värt det, med tanke på hur mycket goda och nyttiga alternativ det finns att ersätta det med.

Nu är det dags att borsta tänderna och krypa ner i min renbäddade säng. Jag älskar doften av nytvättade sängkläder! I morgon ska jag jobba som vanligt och sedan blir det förhoppningsvis en Djulörunda med Linda. På kvällen blir det fest hos Fillan och det ska bli jättetrevligt - har sett fram emot det!

Godnatt alla rara läsare!

Kommentarer
Postat av: paloma

fint namn på din blogg ! :)

2010-01-16 @ 00:00:11
URL: http://paalomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0