Underbara dag

Idag tog jag mig sovmorgon till 9.30. Därefter gick jag upp och åt frukost och satte mig med utvecklingsrapporten och den avslutande självvärderingen som ska in imorgon. Det tog längre tid än vad jag hade väntat mig, men blev klar precis lagom till solen rundade mitt bostadshuset och började skina in på min balkong vid 14.30-tiden. Det är vad jag kallar schysst tajming! Nu är alltså de två sista momenten i kursen klara och redo att lämnas in och då är det praktiskt taget sommarlov. Är inte det underbart så säg?! Nu är mitt tredje universitetsår avklarat och enbart sex månaders studier återstår till den stundande examen.

Nu under eftermiddagen har jag invigt min nya bikini och solat i den underbara värmen på balkongen. Jösses vad varmt det blev efter en stund kan jag säga. Det kändes som om jag grillades som en helstekt gris. Fick en lagom passande skär färg också på tal om grisar.

Ikväll ska jag och raringen gå ut på en kvällspromenad igen och sedan mysa i soffan resten av dagen. Det ska bli mysigt! Imorgon bitti åker han iväg och ska fira sin bror som tar examen från Grythyttan. På lördag ska grabbarna fiska och festa med hemvärnet, så jag kommer att få sysselsätta mig själv. Är det någon som känner sig manad att umgås med mig är det bara att hojta till!

So long people, nu bär det av ut i solen igen. Underbara, underbara solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0