Ruggigt trött

Idag har jag varit och jobbat på städ som vanligt. Direkt när jag kom hem drog jag av mig arbetskläderna och kröp ner i soffan för att vila ögonen en stund. En stund, jo tjena? Jag vaknade för 20 minuter sedan och hade således sovit i exakt fem timmar. Jag förstår inte vad det är för fel på mig på lördagar eftersom jag alltid somnar direkt efter jobbet och kan sova bort större delen av dagen. Inte blir jag piggare av det heller - snarare tvärt om. Därför sitter jag nu med en stor balja starkt kaffe och en banan i hopp om att få hjärnan att vakna till lite om det ska kunna bli någon utgång ikväll. Jag är inte laddad för fem öre, men kan tänkas komma i form senare när jag är på plats och kan smittas av stämingen där. Det borde väl gå, eller hur?

Ikväll ska jag inviga min nya svarta klänning med spetsdetaljer på, som jag köpte på shoppingrundan i torsdags. Till det blir det svarta leggings, stövlar och en brunsvart sotig sminkning. Ska även försöka mig på lite lockigt hår som jag brukar göra med plattången. Det tror jag får duga för kvällen! Om jag orkar kanske det till och med dyker upp en outfit bild lite senare.

Hoppas att alla får en riktigt fin lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0