Dagen som varit

I morse var jag i skolan och hade seminarium och föreläsning - sådär måttligt roligt. Huvudvärken gör att jag har svårt att koncentrera mig och det är väldigt ansträngande att växla blicken mellan tavlan och anteckningsblocket. Det gjorde förmiddagen lite jobbig att orka med, men det gick okej trots allt. När jag kom hem bakade jag en tryffelkladdkaka som jag ska bjuda raringen på när han kommer hit efter träningen. Han var här nyss och fick i sig lite middag bestående av pasta med kyckling- och baconsås som jag skrev om i mitt tidigare inlägg. Det var väldigt uppskattat och han tycker att jag skämmer bort honom. Mig gör det ingenting att han kommer hit och blir ompysslad, för det är han väl värd.

Nu ska jag bege mig ut och ta en långpromenad i det vackra vårväder. Solen strålar och det är ljust och fint, vilket är utmärkt väder för utevistelse. Riktigt njutbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0