Helg på ingång

Idag har jag varit i skolan och haft igentagningstillfälle på litteraturseminariet som jag missade härom veckan och så har jag haft examinationsseminarium. I och med det är kursen En förskola och skola för alla helt avslutad. Under det avslutande momentet fick jag även veta att jag blev GODKÄND på hemtentan som jag skrev så mycket hemskt om här i bloggen. Det trodde jag aldrig - jag som var helt hundra på att jag åtminstone skulle få minst en komplettering. Nu behöver jag inte tänka mer på det, utan bara fokusera på att ladda upp batterierna ordentligt inför c-uppsatsen som drar igång på måndag. Jag bävar lite, men försöker ta det mesta med ro. Det är ingen idé att stressa upp sig i onödan - allting har ju en tendens att lösa sig förr eller senare i alla fall.

Ikväll ska jag hem till älsklingen för att ha fredagsmys. Vi ska laga mat tillsammans, bestående av min rotfrukt- och fetaostgratäng med helstekt kycklingfilé och sallad. Det lär bli en smaskig fredagsmiddag! Efter maten blir det Idol och kanske någon film om jag börjat känna till traditionen rätt, haha.

Hoppas alla får en riktigt mysig och bra start på helgen!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

Vad skönt att du blev godkänd :D

2010-10-30 @ 11:12:36
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Grattis till tentan ;)



2010-10-31 @ 19:18:14
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0