Lite ledsen i ögat

Jag kan ju lite kort meddela att hårddisken på min laptop kraschade idag. Mitt i skrivandet av uppsatsen som ska in på måndag dök det upp ett varningsmeddelande om att disken var skadad och behövde bytas ut eller repareras. Det stod även att jag rekommenderades att göra en säkerhetskopia av informationen på disken, men det hann jag inte göra innan hela altet slocknade. Tack och lov hann jag spara ner uppsatsen på mitt usb-minne så den har jag kvar, men allting annat är nu borta. Surt, som räven sa om rönnbären. Jag ska lämna in datorn imorgon hos en kille som är expert på datorer och brukar kunna greja det mesta, men mina förväntningar är inte allt för höga. Förhoppningsvis kommer detta att gå på garantin, då datorn är mindre än ett år gammal, men det återstår att se.

Fucking bra dag det här *not*. Ledsen i ögat är bara förnamnet.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: f

men fy gumman vad tråkigt!!!hoppas det löser sig

2010-10-14 @ 08:34:51
URL: http://voiceinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0