Bättre sent än aldrig

Vi har precis börjat nosa på sista sommarmånaden för i år. Vemodigt kan jag tycka, men hösten ser ut att ha mycket att erbjuda och det ser jag fram emot. På måndag nästa vecka börjar jag mitt nya jobb och det är med lite nervöst pirr i magen som jag längtar efter att komma in i sköna vardagsrutiner igen. Det är så jag trivs bäst trots allt.

På tal om 1 augusti, sommaren 2011. Igår kväll fick jag och älsklingen för oss att åka och ta ett kvällsdopp i Malmen efter att ha spenderat hela dagen i det strålande solskenet. Detta blev premiärdoppet för i år och det är väl knappast någonting jag skryter om, då vissa har varit baddebutanter sedan maj/juni. Men bättre sent än aldrig sa vi och knatade oss vemodigt ner i plurret och lika snabbt upp igen. Burr så kallt det var, men nu är det gjort.

Om ni fick för er att ni såg två isbjörnar på vift i Malmen sent igår kväll, så nej, det var bara vi! Bländande bleka badkrukor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0